3 Ekim 2011 Pazartesi

Ağlayan Pasta

YORUM YAZ

Malzemeler :


  • 3 Yumurta
  • 1,5 Su B. Toz Şeker
  • 1 Su B. Süt
  • 1 Çay B. Sıvıyağ
  • 2 Çorba K. Tereyağı
  • 3 Çorba K. Kakao
  • 1 Paket Vanilya
  • 1 Paket Kabartma Tozu
  • 2 Su B. Un



Islatmak İçin:

  • 2 Su B. Süt

Üzeri İçin:

  • 1 Poşet Toz Şanti
  • 1 Su B. Süt
  • Çikolata Sos


Hazırlanışı
Yumurta ve şekeri mikser ile 4-5 dakika çıkıyoruz. Ardından sırasıyla, tereyağı, sıvıyağ, kakao ve sütü koyup biraz daha karıştırıyoruz.

Son olarak vanilya, kabartma tozu ve unu koyup biraz daha karıştırdıktan sonra yağlanmış ya da yağlı kağıt seri li kalıbımıza döküyoruz. Fırından çıktıktan sonra ılımaya bırakıyoruz.

Üzerine ıslatmak için sütü döküyoruz. Şantiyi süt ile köpürtüyoruz. Kekimiz sütünü çektikten sonra şantiyi üzerine sürüyoruz. Çikolata sos ile süsleyip şekil veriyoruz.

111 yorum:

  1. sahane su anda alip japacaim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almanya'ta toz santi yok, alternativ ne kullanabilirim?

      Sil
    2. almanyada toz santi olmami hic türk bakkallarina bak alternatif olarakta schlagsahne kullanabilirsin kolay gelsin:)))

      Sil
  2. Şimdiden Afiyet olsun herkese ben mutfağa kaçıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. harika oldu tşkler

    YanıtlaSil
  4. ÇOK GÜZELL OLMUŞ ELLERİNİZE SAĞLIKK OKTAY USTACIMMM

    YanıtlaSil
  5. Øncelikle sunu yazayim: Kac derece de pisiriliecek? Kac dakika pisirilecek? Kac dakika ilimak icin bekletilecek? Sut soguk mu sicak mi døkulecek? O kadar eksik bilgi varki burda...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen de hıc bısıy bılmıyon ama

      Sil
    2. sen sanki çok şey biliyorsun da....

      Sil
    3. tabii ki 180 de pisirilecek bunda bilinmiycek ne var yahu?!sütün soguk döküldügünü cocuklar bile biliyor. cok aptalca sorular sormussun!

      Sil
    4. Sen ne kadar çok şey biliyormuşsun çocuklar bile biliyormuş. Adam soruyor ve haklıda. Şunu yap şunu yap baştan sağma açıklamalar. Beni fitil ettin üstteki dağıl şimdi.

      Sil
  6. çok güzel bir tarifff hemen denycemm

    YanıtlaSil
  7. kaç dk. pişirilecek ve kaç derecede pişecek.Süt ılıkmı soğukmu dökülecek.Bilgiler tam olursa güzel olabilir.

    YanıtlaSil
  8. S.A.Oktay Usta.Çok güzek eline e
    et 6meğine yüreğine sağlık.Çok güzel tarif.Allah razı olsun.Selam Hayır Dua İle.Akşamı Şerifiniz Hayr Olsun İnşallah.Allaha emanet olun.

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel eline emeğine yüreğine sağlık,Oktay Ustacım.

    YanıtlaSil
  10. cok guzelmis afiyet olsun hemde basit...

    YanıtlaSil
  11. Denedim ve herkese sundum çok beyendiler:)))teşekkür ederim OKTAY USTA..

    YanıtlaSil
  12. denedim ve herkes cok begendi cok guzel oldu

    YanıtlaSil
  13. bencede harika bi tarif bende hemen deniycem

    YanıtlaSil
  14. NEFİS GÖRÜNÜYO KEK YAPMAYA ÜŞENEN BENİ BİLE AŞKA GETİRDİ BU RESİM YAPSAKDA YESEK NEGÜZEL OLURDU

    YanıtlaSil
  15. ellerinize salik hepsi cok guzel ve herkesin kesesine uygun.

    YanıtlaSil
  16. oktay usta sayesinde mutfakta mucizeler yaratıyoruz.Teşekkürler,Allah sizden razı olsun.

    YanıtlaSil
  17. ben ıslak kek yaptım şahane oldu herkese yapmalarıiçin bu tarifi öneririm deneyin afiyet olsun

    YanıtlaSil
  18. tek kelimeyle harika.oktay ustanın tüm tariflerini gözü kapalı uyguluyorum ve çok iyi sonuçlar alıyorum. teşekkürler oktay usta

    YanıtlaSil
  19. misafirim icin simdi hemen yapiyorum ;)

    YanıtlaSil
  20. gercekten denedik (arkadas dıo kı gercek olmasa deniyemezdın).:D super oldu, ögrenci evi için malzeme seceneklerı olarak cok uygun tek sorun fırınımız ama onuda hallettik :D:D:D teşekkürler Oktay Amca :))))

    YanıtlaSil
  21. herşey iyi hoşta eksik bilgiler var. fırın derecesi, zamanı bunları da bildirirseniz iyi olur.

    YanıtlaSil
  22. yaa çok güzel ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  23. benm yaptıgım yorumlar çıkmıyo :-(

    YanıtlaSil
  24. harika bende yemek bölümü okudum oktay usta hayranım

    YanıtlaSil
  25. ben bu tarifi biliyorum ve çok yaptım.soran ark.cvp.kek sıcakken soğuk süt döküyorsunuz ve daha sonra kek, krem şanti ve çikolata sos hepsi soğuk olacak. harika oluyor afiyet olsun:)))

    YanıtlaSil
  26. Yapan ve iyi oldu deyenler firin derecesini ve ayarini da versinler lütfen ve yaklasik kac derece firinda pisirildigini de...simdiden tesekkürler, ben deniyorum simdi:)180 derecede, pervaneli firinda pisiricem...Icine dis cöpü soktugunda takilan hamur yoksa pismis demektir tecrübelerime göre...bakalim tutacak mi?

    YanıtlaSil
  27. 2. kez yaptım çok güzel oldu aynı resimdeki gibi teşekkürler oktay usta :):)

    YanıtlaSil
  28. merbe ben canan ben arkadasimina bu pastayi cok biyedik zaten arkadasimda yorum yaziyor ve oktay abiye selaminar

    YanıtlaSil
  29. ben hollanda dan tugce biz okuldan katiliyoruz bn oktay abinin yemek ve pastalari cok guzel iyiki varsin oktay abi :) :) :)

    YanıtlaSil
  30. Ben de cok beyendim, hemen deniyecegim
    :D

    YanıtlaSil
  31. denemdim bakalımsonuc ne olucak su an fırında inş güzel olr arkadaslrm çok sever inş haber veririm sonucu=)

    YanıtlaSil
  32. bakalim nasil olacak bende yapacam aksam misafirlerime

    YanıtlaSil
  33. slm oktay ustam ALLAH senden ve seni yetistiren ANNEN,den razi olsun sayende ev kadinligini ögrendik kitaplarini aldim hergün baska yemek yapiyorum o tatlilar arkadaslarim doslarim bayiliyorlar cocuklarim bana anneciyim en güzel yemek diyorlar böyle giderse balon gibi olacagiz sizi selamlarin en güzeli ile selamlar bizleri yaratan yüce ALLAH,a emanet ediyorum

    YanıtlaSil
  34. men indi eleyecem,gorek nece cixir.gelib yazacam/tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anaaaaaaaaaa ahanda bii azeriii

      Sil
  35. bende çok begendim hemen yapicam:-)

    YanıtlaSil
  36. Çok lezzetli anlatamam yaaaaa

    YanıtlaSil
  37. süper bi tarif Ellerine Saağlık Oktay Usta Afiyet Olsun Bana

    YanıtlaSil
  38. Oktay ustacığım ben Kırgızistanın başkenti Bişkekten yazıyorum.Sizin tarifleriniz sayesinde eşim ve oğluma her gün değişik tatlılar yapıyorum hepside çok güzel oluyor.Size çok dua ediyorum allah razı olsun.Buradanda hergün sizin programınızı beğenerek 9 yıldır hiç aksatmadan izliyorum.tüm ekibinize ve size başarılar.

    YanıtlaSil
  39. valla yorumları da okudum bu kadra lgi beğeni beni mutlu ediyor yaklaşık on yıldır okyat usta takipçisiyim yemekerlini çok beğeniyorum kitapları da var yapıyorum ayrı güzel oluyor tarifleri uyguluyorum bu tarşfşde gördüm hoşuma gitit gayet pratik bir tarif hemen yapacam tkler oktay usta seni çok seviyoruzzzzzzzzzz

    YanıtlaSil
  40. çocuklarım buna bayıldı :)

    YanıtlaSil
  41. bende ilk defa yapıcam buu keki inşallah güzel olur teşekkürler oktay usta ellerıne saglık :))

    YanıtlaSil
  42. hic guzel olmamis ben daya guzel yaparim

    YanıtlaSil
  43. pasta harika oldu günüm vardı ilk defa, günüm için yaptım komşular çok beğendiler harikasın oktay usta ellerin dert görmesin...hiç güzel olmamış diyen arkdaş sen tarif yollada seninnkinide yapalım ama rezil olmayalım :))

    YanıtlaSil
  44. gerçekten harika tarifler herkes sorunca sırrı bende diyorum yiyen parmaklarını yiyor

    YanıtlaSil
  45. çokkkkkkkkkkkkk güzel

    YanıtlaSil
  46. Çok Güzel , Tadı Çok GÜZEL .

    YanıtlaSil
  47. cok guzel ellerinize saglik

    YanıtlaSil
  48. cok guzel olmus

    YanıtlaSil
  49. her sey cox yaxsidi.tesekkurler hamiya

    YanıtlaSil
  50. ben8 yaşındayım adım Emrehan pastanızı çok beğendim peki bana söylermisiniz bu pasta neden ağlıyor oktay ustacığım

    YanıtlaSil
  51. hiç güzel değil

    YanıtlaSil
  52. oktay usta yaxsi olardiki reseptleri video vasitesiyle yayimlayardiz onda hazirlamakda rahat oardi

    YanıtlaSil
  53. Tarifler ve izahlar çok güzel fakat video ile yapma şansımız olursa daha güzel olacağını umuyorum :) Ve karışımı borcamda mı yoksa tepsiye verip mi fırına vereceğimizi yazarsanız çok memnun olurum .. Teşekkürler (:

    YanıtlaSil
  54. çok güzel olmuş bence oktay usta :)

    YanıtlaSil
  55. yabanci turk gelini olarak sizin sayenizde turk yemeklerini,boreklerini,tatlilarini ogrendim.
    misafirlerlerimi sizin guzel tariflerinizle agirliyorum ve cok beyeniyorlar.iyiki varsiniz,
    allah razi olsun sizden.
    kazkistannan kucak dolusu selamlar

    YanıtlaSil
  56. elerinize saglık çok güzel bir kek, yaptım çok güzel oldu

    YanıtlaSil
  57. GERÇEKTEN SÜPER GÖRÜNÜYO KESİNLİKLE YAPICAM.OGLUM BUNA ÇOK SEVİNECEKM KENDİ PASTA HASTASI ÇÜNKÜ

    YanıtlaSil
  58. Selamün aleyküm arkadaşlar.Yaptım çok lezzetli oldu ayrıca çikolata sosuyla harika kıvrımsı şekil verdim süper oldu :) yapmak isteyen arakadaşlarım olursa krem şantiyi döktükten sonra sosdan 1-2 kaşık alıp sırayla uzunlamasına aralarında beyaz şanti görünmek suretiyle döküyoruz yaklaşık 4 çizgi oluyor.Bir çatal yardımıyla çizgilerin üstünden hafifce kıvırarak geçiriyorum dalgalı oluyor

    YanıtlaSil
  59. k.k.t.c çok güzel görünüyor malzemelerde basit hemen yapıyorum nasıl olduğunu yine yazıcam[

    YanıtlaSil
  60. bende deneyecegım cok guzel gorunuyor ilk defa yapacagım

    YanıtlaSil
  61. çok teşekkürler bu tarifi verdiğiniz için gerçekten çok güzel AFİYET OLSUN

    YanıtlaSil
  62. çok güzel ama ben bir türlü tutturamıyorum tarifin aynısını uygulamama rağmen ama sırf oktay usta için denicem

    YanıtlaSil
  63. Denemek için sabırsızlanıyorum".........umarım güzel olur"...........teşekkürler Oktay usta..........

    YanıtlaSil
  64. Oktay bey ben Hollandadan Esma,
    tarifelerinizi cok begendim ve cogu yemekleri burdan bakip yapiyorum, cok sukur hepte tutuyor.
    Yesil elma programinizi seyrediyoruz.

    Selam ve dua ile...

    YanıtlaSil
  65. Cok güzel görünüyor ama kac derecede nasil pisirilcek kim diye bilir bunu bana...

    YanıtlaSil
  66. Harika oldu,teşekkürler Oktay usta.....

    YanıtlaSil
  67. güzel görünüyor deneyince görecegim

    YanıtlaSil
  68. Oktay usta cox gozel gorunur. ellerin dert gormesin.

    YanıtlaSil
  69. denedim çok güzel oldu. Oktay ustam ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  70. ben daha güzel yaptım :D

    YanıtlaSil
  71. gerçekten çok iyi çok güzel olmuş ;) :D ;)

    YanıtlaSil
  72. Ben sizin tariflerinize bayiliyorum oktay abicim

    YanıtlaSil
  73. çok guzel olmuş

    YanıtlaSil
  74. KEK COK GUZEL GORUNUYO YAPICAM INSALLAH ELİNİZE SAGLIK

    YanıtlaSil
  75. Daha yapmadm ama dencm blki....:):)

    YanıtlaSil
  76. bu çok güzel bir tarif teyzem bana yapıyordu. mükemmel

    YanıtlaSil
  77. bu pastayı teyzem gibi ağlatanı görmedim inanın süper olmuştu teyze ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  78. tariflerinizi elimden geldigi kadarıyla hepsini yapmaya çalışıyorum hepsi mükemmeller tşk oktay by

    YanıtlaSil
  79. yayınlamış oldugunuz tarifleri elimden geldigi kadarıyla yapmaya çalışıyorum yaptıklarımın hepside mükemmeller tşk oktay usta

    YanıtlaSil
  80. süper oldu tsklerrr.........

    YanıtlaSil
  81. benim fırınım davul fırın o yüzden tarifler tutmuyor davul fırında ısı nasıl ayarlayacaz

    YanıtlaSil
  82. ellerine saglik

    YanıtlaSil
  83. gercekten herkes cok bilmişlik yapmasın bunu sadece bu tarifleri bilen yapabilir yani
    Oktay ustadan başkası olamaz

    YanıtlaSil
  84. Gerçekten çok bilmişlik yapmayın bunu sadece ustası yapabilir yani Oktay usta

    YanıtlaSil
  85. Gerçekten çok bilmişlik yapmayın bunu sadece ustası yapabilir yani Oktay usta

    YanıtlaSil
  86. ay hazirladim,cox dadlidi.tewekkurler Oqtay usta

    YanıtlaSil
  87. cok güzel gözüküyor bide yaptığım zaman aynı derecede güzel olsa

    YanıtlaSil
  88. oktay ustam ellerinize sağlık kızım çok beğendi harika oldu çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  89. çok beğendim görüntüsünü umarım becerebilirim :)

    YanıtlaSil
  90. muhteşem gözüküyor ilk gelen misafirime yapmayı düşünüyorum

    YanıtlaSil
  91. oktay usta tariflerini çok sewiyom

    YanıtlaSil
  92. BU KADAR İNSAN OTURUP YORUM YAPMIŞ:))) KOMİKKK İNSANLARIN HİÇ İŞİ YOK HERALDE

    YanıtlaSil
  93. cox yaxsiiii

    YanıtlaSil
  94. Cox yahsı bir tarıftr :)

    YanıtlaSil
  95. Harika bir tarif defalarca yaptim herkes bayiliyor Ellerinize saglik Oktay ustam her tariflerininiz bir birinden guzel cok tesekkurler sizlere

    YanıtlaSil
  96. salam Oqtay usta.Sizin butun tarifleriniz cox dadlidir.Elinize sagliq.Canim Turkuye orda olmaq isterdim.Sizin qonaq olmaq isterdim sag olun

    YanıtlaSil

Yorum eklemekte zorlananlar için
Yorumlama biçimi: ANONİM seçeneğini seçin