25 Mayıs 2011 Çarşamba

Kakaolu Sarma Tatlısı

YORUM YAZ
Kakaolu Sarma Tatlısı

Malzemeler


  • 1 Lt. Süt
  • 1 Su B. Toz Şeker
  • 2 Çorba K. Un
  • 1 Çorba K. Pirinç Unu
  • 2 Çorba K. Kakao
  • 1 Paket Vanilya

Zemini İçin:

  • Antep Fıstığı

Üzeri İçin:

  • 1 Poşet Toz Şanti
  • 1 Su B. Süt

Yapılışı
Sütü tencereye alıyoruz ve ocağa koyuyoruz. Şekerini ilave edip biraz karıştırdıktan sonra kakaosunu da ilave ediyoruz.

Vanilyayı, unu, pirinç ununu da ekleyerek kıvamı koyulaşana dek karıştırıyoruz. Fırın kabının zeminine yağlı kağıt yerleştiriyoruz.

Yağlı kağıdın üzerine fıstığımızı serpiyoruz. Hazırladığımız karışımı da üzerine dökerek soğumaya bırakıyoruz. Toz şantiyi ve sütü tencerede çırpıcıyla çırparak köpürtüyoruz.

Soğuyan tatlımızın üzerine krem şantiyi sürüyoruz ve yağlı kağıt yardımıyla bir kat rulo şeklinde sarıp kesiyoruz.

Üzerine de antep fıstığı serperek servis ediyoruz.

41 yorum:

  1. cok guzel duruyo mutlaka ceniyicem

    YanıtlaSil
  2. çok güzel görünüyor fakat rulo şeklinde sarması zor olacak gibi.

    YanıtlaSil
  3. valla hiçte göründüğü gibi olmadı sarılmıyoki puding gibi oldu ölçüyede tam uyduğum halde.tavsiye edilmez.....

    YanıtlaSil
  4. bencede bu tarifte bi eksiklik var sarılmıyo

    YanıtlaSil
  5. valla hepsinden iyi yaparım oktay usta kimdir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki eksik toplamda 3 çorba kaşığı un var Allah aşkına 1 litre süte bu yetermi akıl var mantık var

      Sil
  6. çok kötü çok cıvık oldu tam tarifteki gibi yaptığım halde sarılmadı rezil oldu tatlı olan bir kilo süte oldu asla denemeyin derim

    YanıtlaSil
  7. sarılması için bir gün dolapta bekletin ertesi gün sarın olur.akşamdan yapın ertesi gün yiyin :)

    YanıtlaSil
  8. Oktay usta hamur veya tatlı tariflerde un kaşık ölçüsü yazılıyor.Ancak kaşık derken silme mi yoksa tepeleme mi olacak lütfen belirtirseniz sevinirim..Lütfen...

    YanıtlaSil
  9. harikasın oktay usta yaaaa...sen olmasan biz bu süper tarifleri kimden öğranirdik..seni seviyoruz oktay usta...

    YanıtlaSil
  10. ben tariflerin hiç tutuğunu göremedim zaten yazıkkk...

    YanıtlaSil
  11. valla denemeyi düşündüm fakat yorumları okuyunca vazgeçtim:((

    YanıtlaSil
  12. ben denemedim ama bu tatlı bunun gibi sarılmaz buda bişey eksik

    YanıtlaSil
  13. Bence sarilmasi icin bir miktar tere yagi veya margarin ekleyin.buna benzer bir tarifim ve yag katilmadan sarilmiyor

    YanıtlaSil
  14. ya bütün yorumlarınıza katılıyorum arkadaşlar şu zamana kadar bütün tarifleri denedim neredeyse % 90 ı aynı resimdeki gibi olmuyor tarife birebir uyduğum halde olan malzemeye oluyor lezzet ne kadar güzel olsana görüntüde bi o kadar önemli bence

    YanıtlaSil
  15. denemeye korktum yorumlardan:)bu gerçektn oktay ustanın tarifimi acabaaa bi eksiklik var gibi

    YanıtlaSil
  16. tarifte yağ yok bunun içine 100 gr margarin eksik bence

    YanıtlaSil
  17. :))))))) tam bu tatli benlik derken yorumlari gorunce emegime yazikmi olacak diye dusundurdu beni... hadi malzemeyi bi yana koyduk zamanda onemli ama hadi kendimizi oyaladik dicez de cikan bilasigi kim yikiyacak yaptigin guzel olsa neyse o keyifle yikanir ama ya olmazsaaa.......

    YanıtlaSil
  18. arkadaşlar bence un ve pirinç unu oranını 3 er çorba kaşığı tepeleme olarak arttırırsanız kıvamı tutturursunuz bence birde böyle deneyin kolay gelsin

    YanıtlaSil
  19. arkadaslar simdiye kadar oktay ustanin butun tariflerini denedim ve cok guzel oldu hem goruntu hemde lezzeti.icine yag konulmadan sarilmasi lazim normalde bi eksiklik yok bence.oktay ustadan cok sey ogrendim ALLAH razi olsun ondan

    YanıtlaSil
  20. ellerine yüreyine sağlık oktay usta çokgüzel görünuyor

    YanıtlaSil
  21. kesinlikle deniycem sizin tarifler bi harika hemen hemen hepsini denemeye cilisiyorum ve inanilmaz guzel oluyo ELLERINE SAGLIK USTAM...

    YanıtlaSil
  22. arkadaşlar anladığım kadar soğumasınla bir ilgisi olabilir.çünkü muhallebi soğudukça katılaşabilir biraz fazla soğutun.

    YanıtlaSil
  23. bende yaptım gayettde sarıldı bu yok yapamadım yok rezil oldu diyen hanımlar kendi beceriksizliklerine baksınlar yapamamışlardır oktay usta evet tariflerin gerçketen süper...

    YanıtlaSil
  24. yorumları gorunce vazgectım gercekten guzel gorunuo ama kararsız kaldım

    YanıtlaSil
  25. lutfen tarifte eksiklik var tam olarak yazin ginede deneyecem yapmaya tesekurler

    YanıtlaSil
  26. arkadaşlar soğuduktan sonra sarıyosunuz

    YanıtlaSil
  27. nasıl ya.siz beceremiyorsunuz bence.oktay ustanın bütün tarifleri süper oluyor.bende yapıyorum bunu.yaprak sarması gibi sarmıcaksınız elbette.alttan destekleyip döndürün.sorun şurda sadece altına bisküvi yayın.robotta un haline gitirip.tepsiye yapıştığı için döndüremiyorsunuz.

    YanıtlaSil
  28. bencede yağ eksik sarılması için yağ koyun ben öyl deniycem yoksa saramazsınız buna benzer bir tatlı yapıyorum zaten ben

    YanıtlaSil
  29. YA OLMADI YA RULO HALKLINE GETIRILEMIYOR KIVAMI COK CILIK OLDU:::

    YanıtlaSil
  30. oktay usta ellerine sağlık ben sürekli yapıyorum cocuklarım çok seviyor bu tatlıyı. yağlı kağıtın üzerine bol hindistan cevizi döküp biraz soğuduktan sonra tariftede yazdıgı gibi 1 kat sarıp kesiyorum

    YanıtlaSil
  31. ben de yaptım pasta falan bekliyordum puding gibi bişey çıktı ama güzeldi

    YanıtlaSil
  32. tabi ki burdaki tarifle tutması cok zor.
    unu ve pirinç ununu birer kaşık artırıp , 1 kaşık nişasta ekleyip hatta kakaosunu da 1 kasık artırıp yaparsanız harıka oluyor. az once yaptım ;) cokta guzel döndü.

    YanıtlaSil
  33. keske bu yorumları okusaydıkk annemle yapıyoruz biz bu tatlıyı gercekten boylemi ya bn nasıl solicem smdi bnuu .d

    YanıtlaSil
  34. arkadaşlar rula yapamadıysanız bıraz dolapta beklettın sertlesınce rulo olucaktır.afıyet olsunn

    YanıtlaSil
  35. sayın oktay usta tariflerin için seni tebrik ederim kimse senin eline su dökemez .yukardaki arkadaşlara şaştım doğrusu nasış tutturamamışlar senin bu kolay ve harika tariflerini anlamadım.sanırım el becerisiyle alakalı herkes yapamazzzzz:D

    YanıtlaSil
  36. buna benzer rulolu tarifi ablam denedı arkadaslar cok guzel oldu ama ben denedim olmadı yani kıvamı tutturmak onemli arkadaslar.

    YanıtlaSil
  37. yorumlardan sonra yapmaya korktum ama deniyeceğim

    YanıtlaSil
  38. herkesin yorumu farkli..biri diyo olmuyo oburu diyo cok guzel oldu..anlasilan denemeden tam anlasilamayacak gibi...

    YanıtlaSil
  39. hanımlar size hayret ediyorum çünkü oktay ustanın hemem hemen bütün tariflerini yaptım sayılır ve herkes bayılıyor ben bu konuda oktay ustayı tek geçerim tarifler süper heakese hitab ediyor lütfen haksızlık yapmayın

    YanıtlaSil
  40. denemedm ama yapmaya cesaretm gitti

    YanıtlaSil

Yorum eklemekte zorlananlar için
Yorumlama biçimi: ANONİM seçeneğini seçin