28 Ağustos 2009 Cuma

Kalbura Bastı

YORUM YAZ

Malzemeler :


* 4 su b. un
* 200 gr. tereyağı
* yarım çay b. zeytinyağı
* 1 su b. pudra şekeri
* 2 çorba k. yoğurt
* 1 yumurta
* 1 paket kabartma tozu
* 1 kase ceviz

Şerbeti için:

* 4 su b.su
* 1 kg. toz şeker
* 1 dilim limon


Hazırlanışı :

Karıştırma kabına 4 su bardağı unu alın.Üzerine tereyağı,zeytinyağı,pudra şekeri,yoğurt,1 adet yumurta,1 paket kabartma tozu ilave edip tüm malzemeyi karıştırıp yoğurun.Rendenin küçük tarafıyla hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar kopartıp elinizle açın.Hamurun içine ceviz koyup kapatın.

Bu şekilde hamurları fırın tepsisine alın.Öncden ısıtılmış olan 180 dercelik fırında pişirin.Şerbeti için tencereye 4 su bardağı su ve 1 kg.toz şeker ilave edin.Üzerine 1 dilim limon ilave edip şerbeti kaynatın.Kalbura bastıyı fırından çıkarttıktan sonra üzerine şerbeti dökün.Şerbeti çektikten sonra servis edin.

15 yorum:

  1. sizin yaptıgınız yemekler cok guzel

    YanıtlaSil
  2. bir izmirli olarak bu tatlıyı cok severım iyide bilirim hanımlara bir kolaylık belirteyim biz cevizi hamura katıyoruz hem yerkende her lokmada ceviz tadı alınıyo nacizane bir öneri

    YanıtlaSil
  3. FIRINDAN CIKAN KABURA BASTIYA SERBETI SOGUKMU SICAKMI DOKECEGIZ?

    YanıtlaSil
  4. oktay usta ben hollandadan progamlariniz izliyorum cok beyeniyorum hemi cok kolay hemide lezletli insallah bu progami brakmasin slm lar hollanda dan

    YanıtlaSil
  5. babannem sizi çok seviyor hiç bi programı kaçırmıyo programı kaçırdımı hasta oluyo hepimize bağrıyo geceleride tekrarını versinler diyo

    YanıtlaSil
  6. tarıfler mukemmel ama detaylar atlanmıs.yemegın guzel olmasının sırrı detaylarda puf noktalarda gızlıdır..lutfen ozellıkle rıca edıyorum detaylı sekılde tarıfte bulunursan sevınırız cunku yemek konusunda sana cok guvenıyoruz ıdolumuz oldun ama yemegı kotu yaparsak ayıp olur..

    YanıtlaSil
  7. İstirahatli olduğumda sizi kaçırmadan izlerdim artık imkanım yok.Diyorum ama dilerim hafta sonu programı düşünür beni mutlu edersiniz.teşekkürler Oktay Usta

    YanıtlaSil
  8. bende hergun izliyorm cok beğenerek cok lezetlı yemekler yapyorsunuz diğer programlar gibi abuk sabuk yemekler diğil.ama boyle gidersek bayağı kılo alcaz.saygılar ustam.izmirden şükran

    YanıtlaSil
  9. oktay usta yemeklerinizi çok beğeniyoruz ve de severek izliyoruz. programınızı hiç kaçırmıyoruz.programınızın devamını diliyoruz

    YanıtlaSil
  10. oktay usta herzaman programınızı keyıfle izlıyorum cokbeğenıyorum bayramda sizin tarıfleri yapıyorum çok beğeniliyor.kalbura bastı super olmustu sizin tarife gore yaptığımda.allah yolunuzu açık etsin.

    YanıtlaSil
  11. bu tatlının şerbeti soğuk mu sıcak mı olacak tatlı soğuk mu sıcak mı bi yorum yazarsanız sevinrim oktay ustayada başarılar dilerim

    YanıtlaSil
  12. bu tatlının şerbeti soğuk mu sıcak mı olacak tatlı soğuk mu sıcak mı bi yorum yazarsanız sevinirim oktay ustayada sevgilerimi ve başarılarının devamını dilerim

    YanıtlaSil
  13. lütfen sorumun cevapını verin rıca ediyorum lütfen çok acıl

    YanıtlaSil
  14. yemekleriniz cok guzel valla birde acimki agzim sulandi elinize saglik sivas 58

    YanıtlaSil
  15. ben isvecten ariyorum sizin programiniz cok guzel yemeklerinizde cok guzel

    YanıtlaSil

Yorum eklemekte zorlananlar için
Yorumlama biçimi: ANONİM seçeneğini seçin