20 Haziran 2009 Cumartesi

Tavada Lahmacun

YORUM YAZ

Malzemeler :

* 3.5 bardak un
* 1 pk. kuru maya
* 1 tatlı kaşığı tuz
* Aldığı kadar su

İç harcı için:

* 250 gr kıyma
* 1 soğan
* 3 domates
* 2 biber
* Bir tutam maydanoz
* 1 çorba k. domates salçası
* 1 çorba k. biber salçası
* 3 çorba k. sıvı yağ
* Tuz
* Karabiber

Hazırlanışı :

Unu karıştırma kabına alarak üzerine mayayı ve tuzu serpip harmanlayın. Ortasını açarak alabildiği kadar ılık su ile hamuru yoğurun. Hazırladığınız hamuru bir süre mayalandırın.

İç harcı için soğanı, maydanozu, domatesi ve biberi iri doğradıktan sonra doğrayıcıdan geçirin. Bu karışımı kıyma ve salça ile birleştirerek biraz da sıvıyağ ekleyerek karıştırın.

Hamurları ortalama 10-11 bezeye ayırarak merdane ile açın. Açtığınız bezelerden birini tavaya alın. Üzerine iç harçtan sıvayarak kapağı kapalı kontrollü olarak kısık ateşte pişirin.

12 yorum:

  1. tavada nasıl olur et pişermi? deneyeceğim eğer tutturabilirsem süper bir şey kendin yap ye harikasın oktay ustam teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. oktay usta sizde olmasanız mutfağın keyfi olmuyor her keseye ve yaşa hitap ediyorsunuz sizi çok seviyoruz programınız hiç bitmesin tariflerinizin çoğunu yaptım ve çok memnun kaldı misafirlerim teşekkür ederim.Ben van dan aygül şekerci

    YanıtlaSil
  3. bende beğendim çok güzel di teşekkürler oktay usta

    YanıtlaSil
  4. slm oktay ustam tarifleriniz süper sürekli yapıyorum misafirlerim çok beğeniyor benimde.allah sizden razı olsun sayenizde güzel şeyler öğreniyoruz cünkü hakkınızıda helal edin o kadar emek harcıyorsunuz...
    ben antalya gazipasadan nazan gürkan

    YanıtlaSil
  5. tavada lahmacun nasıl piecek kıma pişmez
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. bakar mısınız tavada yaprken nasıl pısırılyor tavadamı harcını koyuyoruz

    YanıtlaSil
  7. Oktay usta tarifleriniz harika elinize emeğinize sağlık sizden çok şey öğreniyorum.Ben çanakkale,den songül karataş sizi çoooooook seviyorum.

    YanıtlaSil
  8. mrb oktay usta programını severek izliyorum inşallah kapanmaz birde programda profeterol yaparmısın

    YanıtlaSil
  9. slm oktay usta yemek tariflerin süper.programlarını fırsat buldukça izliyorum.ve hoşuma giden tariflerini anında yazıyorum bi ricam olacak sizden.bir gün canlı yayında mantı açarmısınız.açarsanız çok sevinirim.çünkü mantıya acayip derecede bayılıyoruuuuuum:-)

    YanıtlaSil
  10. oktay usta harikasiniz yemekler super canada dan sehnaz

    YanıtlaSil
  11. ben denedim cok superrrrr olduuuuu ellerine saglik oktay ustamm_:D:D

    YanıtlaSil
  12. ben denedim cok guzelllllllllllllllllllll

    YanıtlaSil

Yorum eklemekte zorlananlar için
Yorumlama biçimi: ANONİM seçeneğini seçin