21 Şubat 2009 Cumartesi

Çikolatalı Cheesecake

YORUM YAZ

Malzemeler :

* 1 paket petibör bisküvi
* 100 gr.tereyağı

Kreması için:

* 1 p.labne peynir
* 3 çorba k.yoğurt
* 1 su b.toz şeker
* 2 yumurta
* 4 çorba k.un
* 1 p.vanilya

Üzeri için:

* 200 gr.çikolata
* 1 su b.krema

Hazırlanışı :

1 paket bisküviyi rondodan geçirerek un haline getirin.Erimiş tereyağı ile karıştırıp kelepçeli kalıbın tabanına bastırın. Kreması için bir kasede labne peynirini,yoğurdu,toz şekeri, yumurtayı,unu ve vanilyayı karıştırın. Bisküvilerin üzerine dökün. 150 veya 160 derecelik fırında en az 1 saat süre ile içini çekene kadar pişirin. Üzeri için bir tavaya kremayı döküp kaynatın.Üzerine çikolatayı koyup erimesini sağlayın. Bu nefis çikolata sosunu iyice soğuyan kekin üzerine dökün. 1 gece soğuttuğunuz keki kalıbından ertesi gün ayırın. Ortaya 3 renkli nefis bir cheesecake çıkacak.

9 yorum:

  1. bunu yaptım ve çok hoşuma kaçtı yayınınızın devamını dilerim başarılar

    YanıtlaSil
  2. MERHABA OKTAY USTA VE ARKADASLARI, SIZLERI ZEVKLE STV'DEN TAKIP EDIYORUM VE TARIFLERINIZI YAPMAYA CALISIYORUM, HERSEY ICIN COK TESEKKURLER..CIKOLATALI CHEESECAKE'TEKI KREMAYI NEREDEN TEMIN EDEBILIRIM BEN AMERIKA'DA YASIYORUM YARDIMCI OLURSANIZ COK SEVINECEGIM...E-MAIL ADRESIM ntasci4@hotmail.com BASARILARINIZIN DEVAMINI DILERIM, ALLAH'A EMANET OLUN...

    YanıtlaSil
  3. oktayy usta thanxx spR tatLı

    YanıtlaSil
  4. slm lar herkese ;

    ben bu tarifede bi seyi anlamadim,surda mesela söyle söylüyor:. 1 gece soğuttuğunuz keki kalıbından ertesi gün ayırın. Ortaya 3 renkli nefis bir cheesecake çıkacak.
    yani tarifeyi bir gece buzdolabindami bekletmek gerkiyor?????

    YanıtlaSil
  5. saf arkadaşım benim bir gece beklet işte bak ostay ustam nasıl güzel tarif vermiş tadı damağımda kaldı

    YanıtlaSil
  6. ben fransa da yasiyorum krama acaba fransizlarin kullandiklarindan mi

    YanıtlaSil
  7. bende fransada yasiyorum lutfen cvp veriiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnn yalvariyoruuuuuuuuuuummmmmmmm,, Oktay usta eline saglik sen BABAMIZ gibi SEVIYORUUUUUzzz...

    YanıtlaSil
  8. 1 paket labne peyniri derken kaç gram ?? lutfen cevap verinizz !!

    YanıtlaSil

Yorum eklemekte zorlananlar için
Yorumlama biçimi: ANONİM seçeneğini seçin