7 Aralık 2007 Cuma

TUZLU KEK

YORUM YAZ

MALZEMELER:
3 yumurta
1 p. kabartma tozu
1 su b. yoğurt
1 su b. sıvıyağ
1 kase karışık peynir
1 tutam dereotu
1 tutam maydanoz
5 sap taze soğan
10 tane siyah zeytin
kekik,kırmızı biber,karabiber
6 çorba k. un


HAZIRLANIŞI:
Yumurtalar karıştırma kabına alınarak çırpılır.iyice çırpılınca
sıvıyağ ve yoğurt ilave edilir.daha sonra doğranmış dereotu,
maydanoz ve taze soğan da ilave edilir.peynirler rendelenir
bir kısmı üzeri için ayrılarak geri aklanı ilave edilir. zeytin ve
baharatları da eklenerek un, kabartma tozu ile hamuru
hazırlanır.hazırlanan kek hamuru kek kalıbına alınarak
üzerine ayrılan peynirler serpilir.üzeri kızarıncaya kadar pişirilir.

15 yorum:

  1. sevgili oktay usta
    tuzlu keki yiyen tüm misafirlerim bayıldılar.nerden öğrendin diye soruyorlar tabi OKTAY USTA'M sağolsun diyorum.size çok teşekkür ediyorum.başarılarınızın devamını diliyorum.
    esin YALDIZ

    YanıtlaSil
  2. şimdi okudum tarifi.. Hollandalı misafirlerim geliyor bu tarifi onlara yapıcam umarım beğenirler. sonucu iletirim....

    YanıtlaSil
  3. gerçekten harika oldu.yiyen herkez çok beğendi.çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  4. dere otu koymadan yapsam tadı nasıl olur acaba *yarın mısafır ler gelecek...dere otunun yakıstıgını dusnuyorum fakat herkes dere otu sevmeyebılır:(

    YanıtlaSil
  5. BENDE DENİYECEĞİM OKULDA HOCALAR İNŞALLAH BEYENİR.DÜDÜKLÜ TENCERE KEKİ YAPTIM YANDI İNŞ BU KEZ OLCAK.:D

    YanıtlaSil
  6. BENDE İLKJ KEZ DENİCEM AMA TADINI BİLİYORUM ÇOK HARİKA OLUYO HERKEZE TAVSİYE EDERİM YANİ MUTLAKA TADINA BAKMANIZ LAZIM TATLI OLAN KEKTEN DAHA ZEVKLİYENİYOR :D

    YanıtlaSil
  7. fırında kaç derece ve kaç dakikada yaptınız

    YanıtlaSil
  8. tarifi şimdi denedim ve büyük bir sabırsızlıkla pişmesini bekliyorum.bakalım ne olacak?:)

    YanıtlaSil
  9. ben içine patates havuç sosis ve zeytin de koydum öyle de harika oluyor denemenizi tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  10. bende şimdi fırına attım sabırsızlıkla bekliyorum sonucu :) dostum sabah kahvaltısına geliyor onun için yaptım inşallah çok güzel olur :)

    YanıtlaSil
  11. Sevgili OKTAY USTA!
    Tarifin hazırlanışında kaç dakika çırpılması ve kaç derecede pişirilmesi gerektiğini belirtmemişsiniz. Bu açıkçası çok kötü olmuş, yine de emeğiniz için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  12. zeytinleri çekirdeklerinden ayırmayı unutmayın,

    YanıtlaSil
  13. bende firina simdi koydum pismesini bekliyorum insallah guzel olur

    YanıtlaSil
  14. kaç derecede ve kaç dk pişmesi gerekiyo

    YanıtlaSil

Yorum eklemekte zorlananlar için
Yorumlama biçimi: ANONİM seçeneğini seçin