18 Aralık 2007 Salı

HAVUCLU MOZAIK PASTA

YORUM YAZ


HAVUÇLU MOZAİK PASTA
1 kg havuç
2 paket pötibör bisküvi
1.5 su b.toz şeker
125 gr.margarin
1 su b.ceviz
1 su b.hindistan cevizi
1 p.vanilya

HAZIRLANIŞI:
Havuçlar rendelenerek tencereye alınır.tozşekeri
eklenerek suyunu çekene kadar pişirilir. pişince
üzerine margarin eklenerek karıştırılır. daha sonra
vanilya ve ceviz eklenir. 2 paket petibör bisküvi
kırılarak içine ilave edilir.iyice karışmasını sağladıktan
sonra yağlı kağıdın üzerine hindistan ceviziserpilir.
karışım konularak rulo yapılır.biraz dinlendirildikten sonra dilimlenerek servis yapılır.

5 yorum:

  1. oktayustacım öncelikle böyle bi internet sayfası yaptıgın için teşekkür ederim canım ne isterse burada buluyorum özellikle pasta çeşitlerine bayılıyorum programını zaten hiç kaçırmıyorum ellerinize sağlık......... ece(17)

    YanıtlaSil
  2. oktay ustajm öncelikle size internet sayasası yaptığınız için sze teşekkür ederiz.bu havuçlu mozaik pastası için yağlı bi kağıt demişsiniz ne kağıdı bu anlamadık bi rola derken neyi kastediyosunuz.bide o düz şekil nasıl oluyo ya biz anlamadık bize aydınlatırsanız seviniriz...

    YanıtlaSil
  3. cok tesekkur ederız oktay usta

    YanıtlaSil
  4. oktayustacım öncelikle böyle bi internet sayfası yaptıgın için teşekkür ederim canım ne isterse burada buluyorum özellikle pasta çeşitlerine bayılıyorum programını zaten hiç kaçırmıyorum ellerinize sağlık.........

    YanıtlaSil
  5. oktay usta tariflerin cok cüzel begeniyle izliyoruz başarılarının devamını diliyorum.

    YanıtlaSil

Yorum eklemekte zorlananlar için
Yorumlama biçimi: ANONİM seçeneğini seçin